Saappaanheittäjien talo

Heittäjien klubi

Pääovi
Uutiset
Heittäjien klubi
Kilpailukalenteri
Heittäjän ABC
Tulokset
Cupien pisteet
Ranking
Tilastoja
Ilmoittautuneet
Rekisteröidy
Kisastudio
Netti TV
Henkilöt
Gallupit

Saapasblogit

Suomen Saappaanheittäjät FacebookissaSuomen Saappaanheittäjät
IBTA FacebookissaIBTA

31.12.2016 lakkautettu Suomen Saappaanheittoliitto

Tunnus:

Salasana:

Suomeksi
In English
Italiano

Palaa

Nettiin videota!

Luokka: Keskustelu

Kirjoittaja: Jari
Pvm: 01.03.2016 14:43
Luettu 1148 kertaa

Saappaanheiton leviämisen edellytyksenä on mielenkiintoisuus ja sen luoma innostus.

Uuden sukupolven tajuntaan uskon maailman liikunnallisimman ja hauskimman heittourheilulajin hiipivän ihan perinteisellä tavalla: sosiaalisen median ja muiden internetpalvelujen kautta.

Lajin leviämisen kannalta tärkeää on, että lajin harrastajat ovat mediassa esillä, ei niinkään tärkeää, missä yhteydessä. Esillä olo antaa viestin siitä, että asialla on merkitystä ja merkityksellisyys on se magneetti, joka vetää ihmisiä puoleensa.

Ennen puhuttiin puskaradiosta. Se oli tehokkain tapa saada uudet ilmiöt lentoon minun aktiiviaikanani. Onnistuimme siinä. Puskaradio oli tehokkaampi viestintäväline kuin sanomalehti. Sosiaalinen media, kuten Saappaanheittäjien talo merkitsee, että puskaradioon on kehittynyt varsin tehokas transistori.

Mikään media ei pelkästään riitä, mutta innostuneissa ja taitavissa käsissä maailmanhistorian kulkua on sosiaalisella medialla mahdollista muuttaa - senhän olemme monissa yhteyksissä nähneet.

Muistutan vielä, että kaikkia maailman ihmisiä meidän ei joukkoomme kannata tavoitella. Vain lajin omakseen kokevat ovat tärkeitä. Siksi meillä ei ole mitään syytä elää ns. kusisukassa, omaa persoonaamme piilossa pitäen. Riittää kun viestimme lajin hauskasta puolesta, unohtamatta lajin negapuolia, joilla myös on oma viihteellinen arvonsa.

MOT-ohjelmaan pääsy, johon Matti viittasi, olisi meille mielestäni enemmän hienoinen lottovoitto kuin tappio. Pelkään vain, että ansiomme ja yhteiskunnallinen merkityksemme ei aivan kyseisen ohjelman kriteerejä täytä, mutta toivottavasti olen väärässä.

PS. Ei ole yhtä oikeaa tapaa levittää saappaanheittoa. Päiväkotilapsille sitä tarjotaan päiväkodissa (mm. Virossa) ja meillä Riihimäellä urheiluseurassa (Ronttoset). Jokainen lähestyy lajia hieman omasta näkökulmastaan ja hyvä niin. Media on minun tapani, koska olen mediamies.

Lisää uusi
Palaa
Vanha talo
Published by Saapasmedia Copyright by Kauniskaari Oy